Bagi guru-guru dan ibu bapa di luar sana yang inginkan anak-anak dan anak murid anda jadi ‘genius’
dalam subjek Matematik, sini ada rahsianya ...
 
 
Terbongkar: Bagaimana Anak-anak atau Anak Murid Anda Mampu Menguasai Matematik Ilmu Campur, Tolak, Darab & Bahagi dalam Masa Kurang 10 Saat  Tanpa Menggunakan Kalkulator ! 
 
Di sini buat julung-julung kali didedahkan, cara & teknik yang pakar matematik sahaja tahu untuk mengajar anak murid anda supaya cepat dalam pengiraan 4 operasi penting ini – Campur, Tolak, Darab dan Bahagi dengan mudah sepantas kilat ...



Daripada Meja Guru: Cikgu Noraini, Pengasas Skor Pantas Matematik Nori
Akaun Facebook: www.facebook.com/noraini.mohdsaid.3

Tarikh
RE: Rahsia Teknik Mudah Belajar & Mudah Faham Matematik Tanpa Guna Kalkulator

 


Assalamualaikum & Salam Hormat tuan-puan,

Saya  faham  situasi anda sebagai seorang Guru Matematik mahupun ibu bapa yang mempunyai anak yang sedang bersekolah.

Salah-satu cabaran dan subjek yang menjadi ‘mimpi ngeri’ anak-anak ini ialah subjek ...

 

              MATEMATIK!

Selalu sangat kita dengar rintihan yang ‘fobia’ dengan matapelajaran matematik.

Tapi tahukah anda bahawa, perkara ini sebenarnya boleh kita elakkan dan atasinya.


Nanti saya akan bongkarkan kepada anda caranya.

Sebelum kita pergi lebih jauh, saya ingin tanyakan kepada anda beberapa persoalan berikut ...



 Adakah Ini Yang Anda Idam-Idamkan Untuk Anak-Anak  Anda Pintar & Cemerlang Dalam Matematik ...

 

Siapa tak mahu  melihat anak-anak mereka bijak dalam ilmu matematik !

Cuba  tanya diri anda sendiri betul-betul, adakah ini  yang anda inginkan jika diberikan pilihan ?...

 

  • Anak-anak anda mudah faham dan mudah ‘tangkap’ setiap kali guru Matematik mengajar apa juga bab Matematik di dalam kelas.
  • Anak-anak mudah mengira dalam masa yang CEPAT & PANTAS walaupun tanpa menggunakan kalkulator. Penting sebab sekarang ni di sekolah rendah masih lagi belum dibenarkan menggunakan kalkulator.
  • Memperbaiki prestasi anak-anak dalam penguasaan matematik yang lemah. Tiada lagi masalah keputusan peperiksaan subjek matematik yang  GAGAL lagi!
  • Anak-anak anda mampu sentiasa skor A dalam subjek matematik, tak kira apa juga ujian dan peperiksaan yang mereka ambil.
  • Menjadikan anak-anak anda setaraf dengan anak-anak  cemerlang yang lain dalam penguasaan ilmu matematik.
  • Memberikan jalan ‘short-cut’ dalam menyelesaikan operasi tambah, tolak, darab dan bahagi semudah mengira 1, 2 dan 3, A, B dan C ...

 

Jika jawapan anda YA bagi perkara-perkara di atas, anda  WAJIB terus membaca apa yang bakal saya sampaikan dalam laman web ini sehingga habis.

Tapi sebelum tu, ingin  saya perkenalkan diri saya terlebih dahulu. Tak kenal maka tak ‘cinta’ smiley

 

Siapa Sebenarnya Saya Ni Nak Cakap Tentang Ilmu Matematik? Jom Kita Kenal-Kenal Sikit ...

Nama saya Noraini bt Mohd Said, atau lebih dikenali sebagai Cikgu Noraini .
Ya, saya  seorang guru opsyen matematik, lulusan Maktab Perguruan Semambu, Kuantan, Pahang.
Saya berpengalaman  luas dalam subjek pendidikan matematik  selama lebih 27 tahun!
Merupakan Jurulatih Utama Matematik KOSM (Curriculum Specifications) & JU ETEMS.
Pernah dilantik  menjadi pemeriksa kertas Matematik UPSR selama 6 tahun.
Dan yang paling utama , SAYA ADALAH PENGASAS PROGRAM SKOR PANTAS MATEMATIK NORI (SPMN), iaitu sebuah program pembelajaran tambahan  untuk murid-murid Sekolah Rendah tahun 1 hingga 6 serta Kelas Pemulihan Menengah Rendah.

 

Ini merupakan beberapa gambar serta pengalaman yang sempat saya rakamkan sepanjang kerjaya saya sebagai seorang Guru  Matematik..

Imej-imej di atas menunjukkan ketika saya menjadi

Penceramah di Kem Motivasi Matematik UPSR ketika bertugas di LMS.

 

Bersama Puan Oon Lay Wah, ketika menjadi Jurulatih Utama ETEMS pada tahun 2004  semasa mengendalikan  Kursus Matematik dalam Bahasa Inggeris

 

Gambar kenangan bersama peserta kursus yang terdiri dari Guru Matematik dari beberapa buah sekolah.

 

Gambar kenangan semasa lawatan saya ke Negeri Matahari Terbit. Saya mengambil cuti tanpa gaji selama 3 bulan kerana ingin melihat perkembangan sekolah di Jepun. Gambar di  Kelas Tadika Qurrata Aini anak saudara saya di Minami Hoen Kuen. Guru Besar berbaju petak dan dua orang  guru tadika semuanya guru-guru berijazah seperti Guru-guru Tadika kita sekarang.

 

Begitulah serba-sedikit latar-belakang mengenai diri saya .

Selepas ini saya akan tunjukkan pula kepada anda beberapa success stories anak-anak didik saya hasil menggunakan teknik yang telah saya ajarkan.

Bukan  mudah untuk  menjadikan anak-anak kita pintar dalam pelajaran dan mencapai kejayaan namun demikian jika kita guru-guru dan ibubapa terus menerus  berusaha serta menggunakan kaedah yang sistematik, sasaran  ini bukan sesuatu yang mustahil.

Tentunya banyak rintangan di dalam usaha ini.

 
Halangan Yang Terpaksa Ditempuhi Oleh Ibubapa, Guru dan Anak-anak Dalam Mengecapi Impian Cemerlang Dalam Matematik ...
 
 

Kita sering mendengar rintihan daripada kalangan ibu bapa dan anak-anak murid sendiri akan kesukaran dalam menguasai ilmu Matematik ini.

Antaranya seperti ...

Sukar untuk menguasai satu-satu bab dalam subjek Matematik dalam masa yang lebih pantas dan cepat. Kalau boleh, belajar dalam kelas terus nak faham.

Selalu dapat gred F dan gagal dalam subjek Matematik ketika Ujian Penggal mahupun Peperiksaan Akhir Tahun.

Kadang-kala, jeleous dengan anak-anak orang lain yang bijak betul dalam Matematik. Anda pula yang naik malu dengan mereka.

Kalau nak kira pantas je, perlu guna kalkulator. Itulah alasan yang biasa kita terima. Pada hakikatnya, anak-anak anda langsung tidak memerlukan kalkulator jika mampu  mengira pantas.

Untuk menyelesaikan satu-satu soalan Matematik yang mudah pun ambil masa yang lama.

Anak-anak anda sering beri alasan tak siap jawab semua soalan dalam matapelajaran Matematik ketika peperiksaan. Kecepatan menjawab soalan adalah faktor penting menentukan markah yang mereka bakal dapat.

Tak tahu teknik-teknik rahsia ‘short-cut’ untuk mengira lebih pantas untuk semua soalan operasi Tambah, Tolak, Darab malah Bahagi.

Anda pernah dengar, ada cara dan teknik-teknik yang boleh mengira pantas dalam Matematik, tapi kurang jelas dan kurang tahu bagaimana caranya.

Dan bermacam lagi masalah serta rungutan yang biasa kita dengar dalam menguasai ilmu yang amat penting ini untuk masa depan anak-anak anda.

Tapi kini anda tidak perlu risau-risau lagi ...

Anggap sahaja segala masalah yang disebutkan di atas telah selesai!

 

 

Memperkenalkan ...

Skor Pantas Matematik Nori 

Teknik Mudah Faham & Mudah Belajar Matematik

Ebook panduan ini adalah dalam bentuk format PDF. Setelah anda buat pembayaran, anda akan menerima link download panduan-panduan ini melalui email. Anda boleh bacanya di komputer anda atau boleh cetak sahaja untuk dibaca di mana-mana. Sungguh mudah dan cepat untuk anda dapatkannya.

Pakej “Skor Pantas Matematik Nori” ini mengandungi 5 Modul berasingan yang dibahagi-bahagikan mengikut 4 operasi penting dalam soalan Matematik iaitu operasi Tambah, Tolak, Darab dan Bahagi serta Tips belajar Matematik.
Teknik pengajaran SPMN ini mampu menyelesaikan masalah kelemahan murid-murid ketika melakukan operasi menolak dan menambah. Kita tidak mahu melihat masih ada murid-murid walaupun sudah di Tahun Enam tetapi masih lagi lemah di bidang ini.
Menerusi kaedah ini murid-murid akan mendapati betapa mudah dan seronoknya mempelajari matematik. Tiada lagi alasan boring dengan subjek Matematik daripada mereka.
Dengan teknik Skor Pantas Matematik Nori, anak-anak anda akan didedahkan teknik dan cara langkah-demi-langkah bagaimana menyelesaikan masalah soalan Matematik dengan mudah walaupun melibatkan angka juta, TANPA menggunakan kalkulator tapi  hanya dengan mencongak!

 

 


Demikianlah  info-info ringkas mengenai program ini.

Sekarang, jom kita lihat  apakah  isi kandungan, kelebihan serta manfaat yang bakal anda perolehi dari  setiap Modul SPMN  ini:-

MODUL 1: Skor Pantas Matematik Nori Operasi Tambah
 
 
 
Penerangan tentang konsep K____S____. Ini lah asas dan perkara pertama yang perlu anak-anak anak kuasai bagi mempraktikkan teknik Skor Pantas Matematik Nori ini.
Dengan memahami K____ N_____, anak-anak anda akan mampu terus dapat mengira dengan pantas secara spontan.
Bagaimana anak-anak anda akan merasa seronok dan mudah tiap kali menjawab apa juga soalan operasi Tambah.
Ia dimulakan dengan latihan-latihan mengingat Nombor __ hingga __ secara m____ dan m_____
Pendedahan cara-cara untuk menggunakan jari bagi teknik K____ S_____ ini.
Penerangan apa itu sebenarnya Operasi Tambah.
Istilah-istilah lain yang digunakan untuk Operasi Tambah.
Pendedahan 2 kategori  utama Operasi Tambah.
Kaedah betul menyelesaikan apa jua soalan Operasi Tambah menggunakan kedua-dua tangan walaupun soalan tersebut melibatkan angka-angka ribuan TANPA perlu guna kalkulator.
Bagaimana teknik K____ S_____ boleh jadikan anak-anak anda mahir dalam congak dengan cara ‘melipatkan’ jari sahaja.
Langkah-demi-langkah menggunakan teknik K____ S_____.
Murid hanya perlu ingat 5 pasangan nombor sahaja. Ya, ini sahaja!  Dalam modul ini ada dibongkarkan.
Latihan-latihan yang bermula daripada peringkat permulaan, pertengahan sehinggalah ke peringkat lanjutan untuk mempercepatkan pengiraan tambah murid.
Teknik bagaimana kita boleh gunakan benda-benda maujud untuk kuasai konsep Kawan Nombor.
Peta Minda Bow yang meringkaskan 4 langkah utama dalam modul ini.
Contoh jelas bagaimana menambah pantas menggunakan K_____ Sem_________
Latihan-latihan bagaimana menambah bermula angka-angka yang melibatkan Puluh sehinggalah yang melibatkan Puluh Ribu.
 
 

MODUL 2: Skor Pantas Matematik Nori Operasi Tolak
 
 
 
Pengenalan kepada konsep K_____ N_____ Operasi Tolak serta kepentingannya.
Penerangan apa itu sebenarnya Operasi Tolak.
Istilah-istilah lain yang digunakan untuk Operasi Tolak.
Pendedahan 2 kategori  utama Operasi Tolak.
Pendedahan cara betul menyelesaikan Operasi Tolak bermula dari sebelah ka_____ ke ki___.
Bagaimana teknik K____ S_____ boleh jadikan anak-anak anda mahir dalam congak dengan cara ‘melipatkan’ jari sahaja.
Langkah-demi-langkah menggunakan teknik K____ S_____.
Mengapa perlu gabungkan tambah dan tolak? Ada diterangkan dengan terperinci dalam modul ini.
Latihan-latihan yang bermula daripada peringkat permulaan, pertengahan sehinggalah ke peringkat lanjutan untuk mempercepatkan pengiraan tambah murid.
Teknik Menolak Dengan Mengumpul Semula
Contoh jelas dan latihan menolak dengan pantas melibatkan angka-angka puluh

Latihan-latihan bagaimana menambah bermula angka-angka yang melibatkan Puluh sehinggalah yang melibatkan Puluh Ribu.

 

MODUL 3: Skor Pantas Matematik Nori Operasi Darab

 
 
Penerangan kepada pengenalan Operasi Tolak.
Pendedahan Kaedah Sifir Mok_____ yang membolehkan murid-murid mendarab dan membahagi dengan begitu pantas menggunakan nombor yang besar termasuk nombor 2 digit sehinggalah 3 digit TANPA menggunakan kalkulator!
Bagaimana dengan menggunakan perk______ pendek mampu menjadikan teknik hafalan sifir lebih mudah dan pantas.
Bagaimana dengan menggunakan teknik SPMN ini memudahkan murid-murid menyelesaikan operasi bahagi yang melibatkan teknik pemansuhan nombor.
Pendedahan “rahsia” bagaimana saya mengajar kaedah mudah murid kelas lemah dalam menyelesaikan soalan operasi Bahagi dengan ‘short-cut’ langkah-demi-langkah.
 
TEKNIK POWER: Teknik menghafal sifir dengan mudah di mana murid-murid sebenarnya tidak perlu hafal hingga sifir 10, 11 dan 12. Apa yang perlu mereka hafal hanyalah sifir ___ hingga ___ sahaja untuk menguasai kesemua sifir! –Dahsyat teknik ni.
3 Langkah mudah yang  utama untuk murid-murid lakukan bagi menghafal sifir.
Latihan-latihan yang bermula daripada peringkat permulaan, pertengahan sehinggalah ke peringkat lanjutan untuk mempercepatkan pengiraan tambah murid.
Latihan-latihan menghafal sifir ___ hingga ___.
Teknik-teknik mendarab dengan nombor yang sama di mana teknik ini amat penting jika murid-murid terlupa sifir.
 
2 cara serta panduan untuk mengingat kembali sifir jika murid-murid berada dalam situasi mereka tiba-tiba terlupa sifir.
Gerak kerja betul menyelesaikan soalan Operasi Darab yang melibatkan 2 angka.
 

 


 

 
MODUL 4: Skor Pantas Matematik Nori Operasi Bahagi
 
 
Penerangan kepada pengenalan apa itu sebenarnya Operasi Bahagi.
Operasi Bahagi hendaklah dilakukan dari ki___ ke ka____.
Tips-tips dalam memudahkan menyelesaikan soalan-soalan operasi Bahagi.
Bagaimana menggunakan sifir darab yang telah dikuasai dalam Modul #3 untuk kegunaan Modul #4 ini.
Beberapa contoh jelas melibatkan nombor satu digit sifir dua dan perlaksanaannya.
Bagaimana anak-anak anda boleh menyelesaikan operasi Bahagi dengan 2 langkah mudah sahaja!
Latihan-latihan yang bermula daripada peringkat permulaan, pertengahan sehinggalah ke peringkat lanjutan untuk mempercepatkan pengiraan tambah murid.
Petua-petua ‘rahsia’ membahagi nombor 2 digit yang selama ini dianggap sangat sukar oleh kebanyakan murid.
Langkah-demi-langkah berserta contoh jelas untuk membahagi nombor 2 digit.
Cara membina sifir melibatkan nombor 2 digit.
Latihan-latihan bagaimana menyelesaikan soalan operasi Bahagi bermula angka-angka yang melibatkan Puluh (2 angka) sehinggalah yang melibatkan Ribu (4 angka).
TEKNIK TAMBAHAN: Tips-tips menyelesaikan operasi tambah dan tolak nombor pecahan.

 


 

 
MODUL 5: Skor Pantas Matematik Nori Tips-tips Belajar Matematik
 
 
Tips bagaimana melakukan Perbandingan Nombor
Tips bagaimana melakukan Pembundaran Nombor
Tips bagaimana melaksanakan Operasi Bercampur, tolak, tambah dan bahagi.
Tips menyelesaikan soalan yang melibatkan pecahan dan perpuluhan. operasi yang melibatkan tambah, tolak, bahagi dan darab
Tips bagaimana mnyelesaikan masalah yang berkaitan dengn unit isipadu, berat, dan lain-lain
 

 

Dan banyak lagi tips, rahsia serta panduan yang bakal anda ketahui dalam pakej “Skor Pantas Matematik Nori”  yang anda akan dapati dalam MODUL 5.

Memang hebat bukan isi kandungannya?

 

Anda masih lagi ragu-ragu akan kehebatan panduan ini?

 

Mari saya kongsikan bersama-sama anda apa kata mereka yang telahpun memiliki dan menggunakan teknik-teknik Skor Pantas Matematik Nori ini dengan jayanya …

 

 

Apa Kata Mereka Yang Telahpun Memiliki & Mencuba Teknik Hebat Ini …

Mereka semua ini terdiri daripada anak-anak murid saya, bekas anak murid, cikgu-cikgu serta ibu bapa kepada murid-murid saya yang telah mendapat hasilnya daripada menggunakan teknik yang saya bongkarkan ini ...

Jom baca dengan penuh teliti, satu-persatu kisah kejayaan mereka ...

 

Saya bersyukur kepada Allah kerana Cikgu Noraini telah mengajar saya Teknik Skor Pantas Nori semasa di Tahun 5 hinggalah saya ke Tahun 6. Saya telah mendapat A dalam UPSR 2011.

Dengan Skor Pantas Nori, saya boleh mengira dengan cepat dalam Matematik. Skor cikgu menyebabkan saya dapat menambah dan menolak pantas dan masa mengira tidak perlu lama dan ianya menjadikan menyelesaikan masalah Matematik sangat mudah.

Dengan Teknik menghafal sifir yang diajar menjadikan saya rasa mudah menyelesaikan masalah bahagi.

Saya suka belajar dengan Cikgu Noraini.

Terima kasih Cikgu!


Ahmad Anwar bin Mohd Tahir

 

Sejak saya belajar Matematik dengan Cikgu Noraini dan mengikuti program ini, saya dapat memahami formula Matematik dan setiap bab yang diajar dengan mudah. Bahkan saya sudah boleh menyelesaikan masalah Matematik dengan cepat.

Jika sebelum ini, saya sangat lambat mengira dan selalu mendapat markah yang sederhana saja dalam ujian atau peperiksaan, tetapi keadaan ini berubah sejak saya mengikuti program ini. Bahkan saya dapat memperbaiki prestasi ujian Matematik saya dengan cemerlang. Ini terbukti apabila saya mendapat ” A” Matematik dalam UPSR tahun 2011.

Melalui cara pengajaran yang mudah, langkah demi langkah, saya mudah memahami dan cepat menguasai apa yang diajar. Saya juga semakin mahir sifir dan dalam masa yang singkat saya boleh selesaikan sehingga sifir 12.

Program ini berjaya memenuhi impian saya untuk mencapai Matematik “ A “dalam UPSR.

 

Terima Kasih Cikgu!
 

Gideon Pengiran Edward

 

E-book ini diterbitkan sebagai suatu usaha yang baik dan perlu mendapat sokongan. Ini adalah kerana pendekatan yang dipakai iaitu kaedah Pantas Nori amat mudah di fahami. dengan cara ini, pembaca dapat mengikut kaedah yang diajar tersebut.

Oleh itu, pendekatan ini dapat menggalakkan pembaca mengerti dan memahami operasi asas Matematik. Ianya dilengkapi dengan tunjukcara yang relatif lengkap, sehinggalah pembaca tidak akan mengalami kesilapan dalam mengira bahkan lebih pantas!

Insya-Allah buku ini dapat dijadikan sebagai salah satu rujukan, khusus para pelajar yang hendak menguasai operasi asas Matematik dengan mudah dan dapat jawapan secara tepat dan betul ...

Muhamad Nor bin Bakar,

Guru Matematik di Sk Taman Jana,

Kamunting Perak

 

My name is Daalleni Inndra Indraraja and I am an ex-student of Puan Noraini. She coached me in Mathematics when I was in Year 6 in the year 2005. At that point of time, my calculations were very poor. However, Puan Noraini guided me thoroughly, introducing me to new techniques which made difficult calculations seem simple to me.

My Mathematics improved immensely and I managed to get an A for it in my UPSR, PMR and also an A+ for my Additional Mathematics and Mathematics in my SPM.

Not only that, my fundamentals were so strong that I even managed to score a 95% for my Mathematics in my Canadian Pre-U. Puan Noraini had indeed played a big role in boosting my confidence and strengthening my understanding in this subject. After all, strong fundamentals and understandings are definitely the key to succeed in anything at all.

Thank you, Puan Noraini for having made Mathematics a breeze for me.

 

Daalleni Inndra Indraraja,

First Year MBBS Student,

AIMST University, Kedah.

 

Saya Hasiah bt Zaini telah mengenali Cikgu Noraini bt Mohd Said sejak Tahun 2004. Beliau merupakan salah seorang Guru Matematik yang sangat gigih dan berdidikasi dan ramai daripada muridnya telah berjaya memperolehi 5A dalam matapelajaran berkenaan dibawah bimbingan beliau. 
 
Beliau juga telah mencipta Program Skor Pantas Matematik Nori yang sangat berkesan dan boleh digunakan bagi memperkukuhkan asas kemahiran matematik murid-murid sekolah rendah malah Program beliau juga digunakan dengan jayanya di Pemulihan Sekolah Menengah.
 
 
 
 
Puan Hasiah bt Zaini
Bekas Guru Pemulihan Sekolah Kebangsaan Taman Jana, 
Kamunting Perak
 

 

 

Berapakah Pelaburan Kecil Anda Untuk Menjadikan Anak-Anak Anda “Genius” Matematik Ini?

 

Pasti anda kini tertanya-tanya berapakah harga sebenar bagi keseluruhan pakej panduan ini.

Panduan seperti ini saya berani jamin, memang anda TIDAK akan dapat temui di mana-mana pun di Malaysia ini.

Anda carilah di mana-mana kedai buku yang ada di negara kita, tak kiralah MPH ke Popular ke Kinokuniya ke atau lain-lain kedai buku. CONFIRM anda takkan dapat temuinya.

 

Panduan ini telah ditulis dan disusun berdasarkan daripada pengalaman real-life experience:-


Diri saya sendiri yang berpengalaman luas dalam mengajar dan mendidik murid-murid Sekolah Rendah bermula Tahun 1 hinggalah Tahun 6. Malah murid-murid Kelas Pemulihan sekalipun.
Saya yang menjadi Guru  Matematik  lebih 27 tahun. Pendek kata, saya memang dah betul-betul ‘masak’ dengan segala teknik dan cara pengajaran subjek Matematik ini.
Teknik & cara yang merupakan hasil ciptaan formula saya sendiri untuk memberi jalan ‘short-cut’ kepada anak-anak murid untuk mengira pantas sebarang soalan masalah Matematik walaupun melibatkan angka berjuta-juta!

 

 

Banyak maklumat-maklumat ‘sulit’ rahsia-rahsia formula besar yang terkandung dalam panduan ini.

Jika saya letakkan nilai harga RM50 untuk setiap modul dalam pakej panduan ini, ianya masih lagi jauh lebih rendah daripada nilai sebenar ilmu yang terkandung di dalamnya.

Jumlah nilai keseluruhan bagi pakej ini yang mengandungi 5 buah modul menjadi RM50 x 5 modul = RM250!

 

Tapi untuk anda saya berikan harga potongan diskaun mampu milik.

 

Untuk hari ini, jika anda lakukan tempahan sekarang, pelaburan kecil yang hanya perlu anda lakukan ialah RM250 RM50 SAHAJA!

 

Cukup murah pelaburan yang perlu anda lakukan ini berbanding pulangan yang bakal anda terima iaitu menjadikan anak-anak anda seorang yang pintar, bijak dan ‘genius’ Matematik!

 

Lakukan tempahan sekarang dengan klik butang tempah di bawah …

 

 

Ooopsss ... Nanti Dulu, Jangan Buat Tempahan Lagi! Saya Nak Bagi Bonus-Bonus Tambahan ...

 

Dengan setiap pembelian Pakej Lengkap Skor Pantas Matematik Nori ni, anda akan diberikan sekali dengan bonus-bonus tambahan yang bernilai lebih daripada RM200!

 

Akan tetapi, ada syaratnya ...

 

Anda WAJIB lakukan tempahan Pakej Lengkap Skor Pantas Matematik Nori ini, pada hari ini juga atau dalam tempoh 24 jam ini!

 

Jika anda lewat, saya tak jamin anda akan diberikan sekali bonus-bonus tambahan yang hebat-hebat belaka ini kepada anda di lain waktu.

 

Ke semua bonus-bonus tambahan ini akan anda dapat secara PERCUMA sahaja!

 

Berikut adalah bonus-bonus tambahan tersebut yang saya maksudkan ..

 

 

Course Power Point Slideshow  - Introduction to Question Answering Techniques Bernilai RM50

Menerangkan bagaimana cara untuk skor dalam subjek matemaik
Membongkar rahsia teknik skor dalam "Kertas 2"
Membongkar rahsia teknik skor dalam "Kertas 1"
Kaedah-kaedah menjawab soalam Matematik

 

-----------------------------------------------------------

 

Course  Power Point Slideshow - MOTIVASI Tahun 6

Membincangkan tips sebelum dan semasa menjalani peperiksaan
Membincangkan "Hot Topic"  dalam UPSR
Teknik Menjawab Soalan Matematik Kertas 1
Teknik Menjawab Soalan Matematik Kertas 2

 

 

-----------------------------------------------------------

 

Course  Power Point Slideshow - Program Pemuafakatan Ibu Bapa

Pendedahan Topik –topik  dalam  UPSR  yang     terdiri daripada Kertas 1 dan Kertas 2
Pendedahan bentuk-bentuk soalan Matematik yang popular
Cara-cara Ibu-bapa boleh membantu anak dalam  mengulangkaji pelajaran.  

 

 


Kini anda tak perlu ragu-ragu lagi untuk memiliki pakej “Panduan Lengkap Skor Pantas Matematik Nori” ini …

 

Untuk Siapa Ebook Panduan Ini Sebenarnya Sesuai?

 

Jikalau anda atau anak-anak anda terdiri daripada mereka yang disebut di bawah ini, maka anda WAJIB dapatkan ebook panduan ini.

 

Panduan ini amat sesuai bagi mereka ...

Anda yang mengajar di sekolah rendah

Anda yang merancang untuk ajar sendiri anak-anak, Pelajaran  Matematik

Anda yang ingin menaikkan Prestasi Pengajaran Matematik anda dari segi Kuantiti dan Kualiti
Anda yang berhasrat mendapat anak yang bijak Matematik
Anda yang tidak sempat menghantar anak ke kelas Tuisyen
Anda  yang bergelar guru matematik,guru pemulihan Sekolah Rendah atau Menengah, guru Linus, guru Protim dan sebagainya
Anda yang mengajar di kelas-kelas Tuisyen, Kelas Tadika dsb.
Anda yang bergelar pensyarah pendidikan untuk cuba mengenal rasionalnya teknik ini
Anda yang bergelar student  yang  mempunyai masalah lambat mengira atau mencongak dan ingin mengatasinya.
Anda yang bersekolah di luar bandar atau di  pedalaman yang sukar menghantar anak ke kelas tuisyen
Anda guru yang mengajar di segenap ceruk rantau yang ingin melihat anak didik anda pintar, cemerlang dan maju dalam pelajaran matematik.

 

Cepat Bertindak, Makin Anda Lambat, Makin “Tercicir” Anak Anda Nanti!

 

Jika anda benar-benar sayangkan anak-anak atau anak murid anda,  anda dah tak boleh tunggu lagi !  Ini lah masanya untuk memperbaiki prestasi akademik mereka dalam penguasaan subjek matematik.

Panduan Skor Pantas Matematik Nori ini adalah ‘jalan pintas’ yang telah terbukti berkesan untuk mengatasi kelemahan anak-anak dalam matematik dan seterusnya mempertingkatkan lagi daya kepantasan mereka menyelesaikan operasi matematik.

Jangan terkejut, setelah anak-anak anda menguasai teknik ini,  mereka akan mendapat keputusan di luar dugaan anda.

Tapi jika anda masih lagi  bertangguh untuk memberikan ilmu penting ini kepada anak-anak anda, maka prestasi mereka dalam matematik akan sampai bila-bila pun lemah, lemah dan lemah!

Kemungkinan  rakan-rakan sekelas mereka  telahpun  mula menggunakan teknik ini!

Jangan tunggu lagi, lakukan tempahan Pakej Lengkap Panduan Skor Pantas Matematik Nori hari ini juga ...

 

"Ya Cikgu Noraini !, saya ingin buat tempahan Pakej Skor Pantas Matematik NORI ini Sekarang Juga!"

Jadi dapatkan ebook ini sekarang juga pada harga yang mampu anda miliki cuma..

 

RM250

RM100

TAWARAN PROMOSI

RM50 sahaja

 

Tawaran harga promosi ini sah dalam jangkamasa yang singkat  .  Harga eBook ini akan dinaikkan pada bila-bila masa.

 

Jangan berlengah…Sila dapatkan eBook ini sekarang juga!

Klik butang tempah di bawah untuk dapatkannya ...

 


 


 

Belian anda selamat dan tetap diterima walaupun pukul 3 pagi. Anda boleh buat  pembayaran dengan  Bank-in, samada bank- in online, cash deposit, kad kredit dan lain.

 

Text Box: Gambar Kak Noraini

Ikhlas,

Guru  Matemaik dan

Pengasas Teknik Skor Pantas Matematik Nori

 

P.S: Anda tidak perlu lagi kecewa dengan keputusan peperiksaan anak-anak atau anak murid anda dalam subjek matematik . Kini saya bongkarkan  teknik termudah dan terpantas untuk mereka  menyelesai  segala soalan operasi Tambah, Tolak, Darab dan Bahagi. Klik sini untuk menempah

 

P.P.S: Teknik yang saya kongsikan dalam panduan ini adalah hasil pengalaman dan formula ciptaan saya sendiri selama  27 tahun  mengajar subjek Matematik. Dapatkannya sekarang!

 

P.P.P.S:  Dapatkan dengan segera pakej lengkap panduan Skor Pantas Matematik Nori ini pada harga promosi    RM250 RM50 SAHAJA sekarang! Anda juga bakal memiliki BONUS-BONUS tambahan bernilai lebih RM200 SECARA PERCUMA! Klik di sini sekarang


Halaman Web ini dijana dan diperkuasakan oleh Mini Site Mudah(MSM)